Öncelikle yazmadan önce tüm kalbimle şunu diliyorum güzel meleklerim lütfen egomu benden uzak tutun ve yüreğimle yazacağım bu yazı bana yol, ışık olsun. Kabalistik olarak bu dönem temiz sayfa açma günü (aslında 16sı 18:11de idi ama ona niyet ediyorum ben:) Ne de olsa zaman dediğimiz göreceli..

Öte yandan da karma kitabının açıldığı dönem. Günlük rutinlerimizi ve her kimse bizim için mükemmel insan o olmayı seçme günü. Çok sevdiğim bir lafı da eklemeliyim:

“Kabalaya göre ruh tamamlaması gereken dönüşümü, düzeltmeyi bir sene içerisinde tamamlayabilir.Bunun için de önümüzdeki sene bu sene olduğumuzdan biraz daha iyi biri olmaya razı gelmenin ötesinde bütünüyle bambaşka bir BEN olmayı , hayalimde hep olmayı arzuladığım o mükemmel BEN olma fırsatına sahibiz…. Böylesi kökten,temelden bir dönüşümün gerçekleşmeyeceğine inanan tek varlık ise insanın kendisidir der kabalistler….”  O zaman ilk isteğim şu “Sevgili Tanrım ben varlığımı sevgiyle dönüştürmek için yeterli güce sahibim lütfen bunu her zaman hatırlamamı sağla ve senin varlığımdaki parçanla bağlantımı kurmamda bana destek ol.”

BEn özümü tüm varlığımı olduğu gibi kabul ediyorum. Şu ana kadar yaşadığım her bir dakika aldığım her bir nefes için şükürler olsun. Akan her damla yaş kalbimi yıkadı, her bir kahkaha içime ışık yaydı, her huşu dolu anda seni iliklerimde hissetmenin keyfini yaşadım. Rabbim sana şükürler olsun… Seni hissetmek benim tek gerçek amacım ve yolum. Senle birlik, senin yarattıklarına duyacağım sonsuz şefkat demek. Lütfen yüreğimi sonsuz sevgiye eçmama yardım et. Zihnimi arındırmam için bana yol göster ve bana hatırlat. Ağzımdan çıkan her sözün iyi niyetli olması için benim kalbime iyilik ver. Davranışlarım ve düşüncelerim içinde bulunduğum dünyaya ve tüm varoluşa güzellik ve şifa getirsin. Sen beni şifalandır ki ben de şifanı yaymak için her gün, her sabah huzurla, coşku, huşu ve hevesle uyanayım. Her günüme seninle başlamam için lütfen beni kalbimde sıcacık sevgini hissettirerek sen uyandır. Sana uyandığım her gün bana aydınlıktır. Biricik varoluşların en güzeli her uyandığımda varlığımızı onurlandırmam için nefes almama ve o nefeslerle şifa ve huşu bulmama yardım et. Bedenimi dinlemeyi ve onu sifalandırmayı bana hatırlat. Her sabah tüm varlığımla bütünleşmemi sağlamak; bedenimi, duygularımı, zihnimi ve ruhumu şifalandırmak için bana azim ver. Yüce varoluş, herşeyin birleştiği, sevginin her vechesinin ışığa döndüğü, her şeyin ışık olduğu yücelik bana içimdeki karanlıkları görmek için cesaret, onları sevgiyle sarmak için sefkat ve huzurla iyileştirmek için şifa gücü ver. Her günümün ruhumun özgürlüğü için atılmış muhteşem bir adım olması için bana bunu hatırlatacak dostlar, olaylar, durumlar gönder ki seni bilmekten yolumda gitmekten beni alıkayacaklar kayboluversin. Sevgili Tanrım lütfen bana insanları, hayatı ve en çok da seni anlamam için bilgelik ver. Lütfen bana bilgiyi, bilgeliği, sevgiyi ve şifayı aktarabilme gücü ver ki senin ışığınla senin ışıldamaya izin verdiklerini aydınlatayım. Lütfen egomun beni özgür bırakması ve zihnimin tüm bulanıklıklardan arınması için, onu fark etmem için bana bir ipucu ver ki senden olanla ondan olanı ayırabileyim.

Seni anlamak için neleri görmem, nerelerde bulunmam, neler yapmam uygunsa lütfen doğru zamanda, doğru yerde ve doğru kişilerle bulunmam için yolumu aç. İçimdeki şefkati büyütmek ve genişletmek için beni birlik, bütünlük ve sevgiyle yıka.

Bütün günüm gerçeğin ve sevginin hissinde geçsin. Gece yatağıma yattığımda şükretmek için bana fırsat ver ve bana huzur dolu bir uyku ver, senin yanında, yuvada uyuduğumu bilerek şifalı, güzel bir uykuyla beni yeni güne hazırla. Yuvaya yolculuğumun başlamasına ve sende bitmesine izin ver. Ve Tanrım seni yürekten seviyorum… Sen ve tüm renkli melek dostlarım için şükürler olsun..Yuvada olduğum için şükürler olsun…

Yolunuz ışık, yolunuz sevgi, yolunuz bilgelik olsun..

Amin/Namaste/Amen/:) Ve öyle de oldu..

