İşte ilkler ve sonların hem güzel hem heyecanlı hali… Bugün ilk küçük vedamı yaptım. Çok keyifli bir vinyasa dersiyle 2012deki vinyasa macerasını eğitmen olarak tamamladım. Şimdi geriye 23 Eylül workshopu ve meditasyonu kaldı. Ondan sonra 15 martta dönene kadar yalnızca bir öğrenciyim. Her anlamda. Hem mikroskopist, hem asistan, hem yoga eğitmrni olarak mola veriyorum. Şoför koltuğundan yolcu koltuğuna geçiyorum… Bu okul dönemi asistanlık görevimin olmadığı yegane dönem olacak benim için aynı zamanda.

Ve bütün bunlar beni şimdiden çok ama çok keyiflendiriyor… Hala bir mikroskop kullanıcısı ve eğitimcisi olmak keyifli. TEM olmadan geçecek beş ay benim için biraz zorlayıcı olabilir ama dönüşte daha bir hevesli olurum diye düşünüyorum. Yine de daha temel, daha ince farklı detayları hatırlamak belki yeniden öğrenmek pek tatlı olacak.

Orada tek sorumluluğumun öğrenmek ve araştırmak olması, soru sormamın çok ama çok doğal olması da en güzellerinden…

Az önce biraz ev fln d baktım oooh misss…

Şimdiden hoşgeldin öğrencilik!!!

Sevgiler tüm öğrencilere ve öğretmenlere…

NAMASTE

