Ah bugünün konusu doğumgünü hediyesi almaktı benim için… Artık öyle sürprizi fln da kalmadı zaten ya ben niye alacak hediye bulamıyorum diye diye adamın başının etini yedim desem yeri. Niye dert ediyorsam. Ama aynı zamanda da aklıma alacak birşeyler geliyor ama maalesef bunların daha çok bana hitap etmesi dolayısıyla en sonunda şu kıvama geldim “doğumgününde bana pandül alalım mı?”. Epey güldüm ben buna, neyse ki o da güldü ara ara hala gülüyoruz bu duruma. Ama ben yapacak bana bile sürpriz olacak bir şey buldum doğumgünü için. Bruno Gröning kardeşlik toplantısı. Diyeceksiniz ki o ne? Valla ne olduğunu bilsem sürpriz olmazdı. O kadar sürpriz ki ben bile bilmiyorum ne olduğunu. Bildiğim tek bir şey var o da Bruno Gröning’in 1909-1056 yılları arasında Almanyada yaşamış bir şifacı olduğu.  Bir de belgeseli. Belgeselde şifalanan insanlar konuşuyorlar. Kendi hikayelerini anlatıyorlar. İnanılmaz şeyler var içlerinde. Bir kadın tekerlekli sandalyesinden kalkıyor, bir adam depresyonundan sonsuza dek kurtuluyor ki depresyonunun sebebi esir kampında geçirdiği yıllar ve daha niceleri…

İşte bu insnın yolundan giden şifacı bir topluluk var hala devam eden. Biz de yarın akşam bu toplantılardan birine katılacağız. Hiç bir fikrim yok, hiç bir beklentim de. Hadi bakalım hayırlısı… Bu arada bugün itibariyle amerika yolculuk hazırlıklarım hızlanmış bulunuyor.  Nihayet bir sevis numaram var. Bir de formlarım geldi mi tamam!! O zaman doğumgünün kutlu olsun yolum da açık olsun:))

Bana uğurlu geldi bu doğumgünü… Sanki kendi doğumgünümmüşçesine:)))

O zaman mutlu mutlu nice mutlu yıllaaar!!!!

Bi düşünün belki size de uğurlu gelmiştir.. Ne de olsa Evrenin doğumgünü:))

Evren bizden bunu ister di mi zaten..

nice yıllara canım!!

sevgiler

