Hayatıma Bruno Gröning’in girdiği güne teşekkürler. Bu sabah ço eğişik bir rüya gördüm ama ben rüyadan çok gerçek olduğunu düşünüyorum deneyimimin. O kadar değişikti ki… Uyumadan önce Bruno’nun hayatını anlatan kitabı okuyordum ve uykuya öylece daldım. Uykum çok da deliksiz değildi ama dinlendiriciydi diyebilirim.

Saat dörtle altı arası hafif bir uykusuzluk oldu ama sonra tekrar uykuya daldım… Sabaha karşı ise Evren ve Şerminle beraber bir Bruno Gröning toplantısına gidiyorduk. Tanıtım toplantısına gitmemişsiniz diyorlar sonra yine de bizi alıyorlar içeri. Salon sanki bir tiyatro salonu… Çok güzel.. İçeride dansçılar ve müzisyenler var.. Her şey bir şölen havasında. Sonra zamanı geldi deyip gözlerimizi kapatıyoruz. Bir süre sonra yerden yukarı ellerimizden ve tüm bedenimizden helezon şeklinde bir enerjininn bizi yerden havalandırdığını hissediyoruz. Şermin ay hocam diye bağırıyor ben de bağırmamamak için xor tutuyorum kendimi.. Resmen havalanıyoruz yerden ama birbirimize bağlıyız hepimiz aynı zamanda da. Birbirimizin uçup gitmesini engelliyoruz. O kadar güzel ki ve bedenimin sol tarafında bir ısı bir hareket hissediyorum… Ve her şekilde biliyorum ki bu GERÇEK bir şifaydı… Yanımda bana inanan insanlar var ve bu çok güzel. Artık siyatik ağrısı hissetmeyeceğim. Bu sabah tamamen sağlıklıyım…

Sağlığım için şükürler olsun!! Bunun yanında muhteşem bir hediyem var.. İçim coşku dolu.. Herşey çok güzel.. Kedim dünyanın en tatlı, en minnoş, en fıstık bal kedisi, annem, kahvaltım, günüm harika. Canlı, capcanlıyım… Nefes almak, yürümek, koşmak, konuşmak harika… İçim içime sığmıyor…

Şükürler olsun. Tüm kalbimle şükürler olsun!!! Tanrıya, yeryüzündeki tüm şifacılara, enerjisini ve bağlarını burada bizim şifalanmamız için koruyan tüm güzel varlıklara… Tanrı’nın muhteşem yardımcılarına ve ışık dolu tüm varlıklara şükürler olsun…

Henüz anlamasam da her gün biraz daha deneyimlediğim masal gibi yaşama şükürler olsun!!

Bugün yaşamayı çok ama çok seviyorum!!!

Rabbim sen benimlesin!! Bunu biliyorum ve teşekkür ediyorum…

Işık, sağlık, huzur ve coşku bizlerle olsun!!!

Namaste

