Daha önce sözlü söyledim şimdi yazılı söylüyorum, fiziksel dünyanın en büyük güzelliği: MASAJ. En harika insanları da Balili masörler… Nası büyük bi iyilik yapıyolar…Elli dakikalık kendini tamamen bırakmak. İzin vermek işini bilen birinin tüm kaslarını ve bence meridyenleri ve eklemlerini yumuş yumuş yapması. Benim ikinci yaptırışım ve her ikisinde de resmen bayıldım (lafın gelişi tabii bayıltma etkisi yok) ama masaj sonrası tüm dünya bir sevgi seli oluyor. Bir de insan kendini prenses gibi hissediyor. Bedenimin mutluluktan ışıldadığını, her hücremin nefes aldığını ve huşu içinde gösterilen bu ilginin insanın kendine karşı ılımlı ve bedenine karşı anlayışlı oluşunu beraberinde getiriyor.

Ben masajı, biricik ablam sayesinde keşfettim. Adetim olduğu üzere, keşif yerinde güzeldir anlayışımla ikincisi için de aynı adresi seçtim. Her ne kadar hızlı trenle bir buçuk saatlik yol gerekse de tavsiye olunur.     Ankara büyük şehir ama oradakilerle ilgili bilgim yok. Eskişehirde ise Sablon wellness centerda Balili kızlar. Ben iki kez farklı iki masöre denk geldim ve ikisi de çok ama çok iyidi.Aroma therapy ve Bali masajını çok ama çok tavsiye eder…

Bütün pamukluğumla sizlere iyi geceler dilerim…

Huzurunuz, masaj yapanınız bol olsun:))hihi

sevgiler